Pendahuluan

Selamat Datang Ke Laman Blog Kadet Remaja Sekolah Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera, salam 1 Malaysia. Pengunjung yang dihormati sekalian, laman ini saya bangunkan atas inesiatif saya sendiri yang ingin berkongsi pengetahuan, kemahiran dan pengalaman dalam dunia Kadet Remaja Sekolah (KRS) yang saya telah ceburi sejak saya bersekolah lagi.
Diharapkan tuan-tuan dan puan-puan akan dapat memberikan sokongan terhadap laman ini dengan menjadi Follower blog ini. Tuan-tuan dan puan-puan boleh menyumbangkan apa sahaja yang dirasakan bermanfaat untuk dikongsikan. Saya juga berharap kemudahan ini tidak disalahgunakan dengan menyebarkan dakyah yang tidak berkaitan dengan KRS.
Sekian, wassalam.///

Sunday, May 8, 2011

Ikatan dan Simpulan

Tarikh :
Masa : 3.00 - 5.00 petang
Kehadiran :

Objektif:
  1. Pelajar dapat mempelajari 10 jenis ikatan dan simpulan
  2. Memupuk sengat kerjasam dalam kumpulan
Aktiviti
  1. Pelajar belajar 10 jenis ikatan dan simpulan
  2. Setiap pelajar diuji membuat ikatan dan simpulan yang dipilih secara rawak
Aktiviti dilakukan dalam kumpulan dan dilaksanakan dalam bentuk pertandingan. Terdapat 4 kumpulan yang dibentuk dan kumpulan 1 telah menjadi johan dalam pertandingan tersebut.





No comments:

Post a Comment