Pendahuluan

Selamat Datang Ke Laman Blog Kadet Remaja Sekolah Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera, salam 1 Malaysia. Pengunjung yang dihormati sekalian, laman ini saya bangunkan atas inesiatif saya sendiri yang ingin berkongsi pengetahuan, kemahiran dan pengalaman dalam dunia Kadet Remaja Sekolah (KRS) yang saya telah ceburi sejak saya bersekolah lagi.
Diharapkan tuan-tuan dan puan-puan akan dapat memberikan sokongan terhadap laman ini dengan menjadi Follower blog ini. Tuan-tuan dan puan-puan boleh menyumbangkan apa sahaja yang dirasakan bermanfaat untuk dikongsikan. Saya juga berharap kemudahan ini tidak disalahgunakan dengan menyebarkan dakyah yang tidak berkaitan dengan KRS.
Sekian, wassalam.///

Sunday, May 8, 2011

Asas Kawat Kaki

Tarikh :
Masa : 2.30 - 5.00 petang
Kehadiran :

Objektif :
  1. Pelajar dapat melakukan asas kawat statik dan dinamik
  2. Memupuk semangat kerjasama dikalangan pelajar
Aktiviti
  1. Pelajar ditunjukkan cara kawat statik dan kawat dinamik yang betul
  2. Pelajar melakukan latihan kawat statik dan kawat dinamik
  3. Pelajar diuji melakukan kawat statik dan kawat dinamik
Aktiviti dilakukan dalan 1 kumpulan besar. Semua pelajar belajar bersama-sama. Sesi ujian dilakukan secara bertiga-tiga. Semua asas kawat yang diajarkan telah diuji.



No comments:

Post a Comment